Vemod

Vet inte om det är på grund av att det är höst, jobbet som är helt helvetiskt eller andra skitomständigheter som finns i mitt liv just nu, men jag känner mig ordentligt nere. Har märkt att jag den senaste veckan börjat ställa in saker jag planerat och istället gjort precis ingenting. Suck. Inte ens tända ljus, ett helt fantastiskt rödvin och underbar musik får mig på bättre humör. Och jag är inte ens rastlös fast jag är hemma en fredag.

Börjar äntligen bli frisk igen i alla fall... Är på tiden. Fyra förkylningar på lika många veckor, en urinvägsinfektion från helvetet på detta och sen naturligtvis en allergisk reaktion på penicillinet med kliande utslag som följd... What's next?

Och på renoveringsfronten litet nytt i alla fall. Har beställt en ny spis, (kommer i slutet av november,  Fortum hinner inte installera innan dess... Suck) och fått klartecken på att riva min vägg. Det går i alla fall åt rätt håll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0