Motivation noll, alltså pausdags

Jag sällar mig till den gruppen som på senare tid lagt ned/pausat sina bloggar (flera stycken jag brukade läsa har lagt ned bara de senaste veckorna).

Har väl märkts på sista tiden att det enda som dyker upp här är gnäll med ojämna mellanrum. Jag tror att det kanske betyder att det är dags att ta en liten paus. Just nu är allt så kaotiskt och hysteriskt omkring mig att det inte känns roligt att skriva något alls, för allt blir till en tröstlös röra när det hamnar i skrift och det påverkar den negativa spiralen i verkligheten ännu mer.

Jag lär återkomma i framtiden, men för tillfället tackar jag för mig.

Kommentarer
Postat av: Andrea

Ville bara säga att du snott mitt namn, lacrimae :P har det tom tatuerat på ryggen. vad ska jag heta nu då?! :P

2009-03-20 @ 13:00:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0