Mer renoveringsgnäll

Men nu berör det faktiskt inte min renovering utan grannens. Hans kök går vägg i vägg med mitt rum. Och han håller på att renovera köket. Borrar och bankar och det låter som att väggen ska rasa in, typ. Och det har låtit ett bra tag. Är glad att jag somnade tidigt igår i alla fall, så jag fick sova.

Okej, dags att sluta gnälla och ta mig i kragen litet. Ska ut och kolla på alternativ till min gamla kyl och se vad jag kan göra för att minimera problemen. Sen måste jag sätta mig och maila allt jag behöver få gjort i köket (som går att göra) till hantverkaren, som har tid en månad framåt och sen efter åreskiftet. Gäller att snabba på.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0