Hant...värk

Jaha. hantverkaren kom till slut igår, bara för att krossa hela min planering. Det är nämligen så att väggen som jag verkligen behöver flytta på inte kan flyttas. Inte utan att betala astronomiska belopp och stänga strömmen i hela huset i minst ett dygn. Det är nämligen så att elledningen som går genom väggen är en elstam. Jippie. Så detta lämnar mig med två lösningar, den ena värre än den andra. Fanfanfan. Jag orkar inte med detta mer. Vill bara sälja skiten och försvinna iväg nånstans. Fruktansvärt trött på hela grejen.

Är dessutom fruktansvärt trött, har varit uppe sen sex imorse, dagskryssning med M, och därmed extra känslig. Ska bara sova sova sova nu. Vill inte vakna på ett bra tag. Verkligen inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0