Naiv

Japp, det är jag, kan man konstatera. I alla fall när det kommer till att lita på människor. Ventlierade litet med en kollega i fredags, nya rutiner som jag tycker är rätt kassa. Detta är en kollega jag alltid respekterat och till viss del beundrat. Men... När det sen visar sig att hon går och pratar med högsta chefen, och citerar mig, men bara delvis, blir jag inte helt överlycklig... Resultatet är nämligen att när man rycker ett par ord ur en mening, får man det att låta som att jag sagt något jag verkligen inte sagt, och får mig att framstå som en arrogant skitstövel. Förnekar inte att jag kan vara det til och från, men inte i det här fallet. Och givetvis gick chefen på semester i fredags, så jag hann aldrig få förklara vad det var jag sa.. Suck. Men man lär sig ju vilka man kan lita på i alla fall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0