Hel(vit)e

Vitvaror. Hurra. Kylen börjar lägga av, alltså måste jag snart köpa en ny. Inget problem i sig. Men. När kylen jag har inte är av standarddjup, DÅ blir det problem, eftersom jag inte får in en av standarddjup utan att borra hål i en vägg. Och helt plötsligt har den enkla lilla grejen köpa kyl utvecklat sig till ett renoveringsprojekt. Det är svårt att i ord beskriva den oerhörda glädjen jag känner. Dessutom börjar jag tvivla på om den loftlösningen jag vill bygga verkligen kommer att fungera, har liksom inte mer än 2,80 i takhöjd, tror jag. Suck.

Jaja, håller kylen ett litet tag till hinner jag få tag på hantverkare utan att stressa ihjäl mig, så jag kan få en offert på allt som ska göras på samma gång. Bra att veta hur ruinerad man blir, liksom...

Dags att packa klart, sen är det sängdags. Imorgon blir det Helsingborg igen, ska bli så skönt att komma bort ett tag, även om det bara är för helgen. Sen ska jag jobba en vecka till, innan det äntligen äntligen äntligen är dags för semester.

Och imorgon ska jag försöka vara på jobbet innan halv tio. Dessa sömnproblem börjar verkligen ställa till det för mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0