Fredagstrött

Tanken igår var att jag bara skulle hem och vila efter jobbet. Hoppar av tunnelbanan vid Hornstull, och vem sitter på en bänk där om inte F. Han släpar med mig på en fika/öl tillsammans med hans kompis S... Det som bara skulle bli en öl slutade med att F hängde med och drack vin hemma hos mig sen. Och det sköna var att jag faktiskt kunde prata med honom om sånt som är jobbigt just nu. Minns inte när jag senast grät inför någon annan, skrämmande men uppfriskande.

Det är uttröttande dock, så imorse vaknade jag tio i åtta. Lagom bra när man börjar åtta, eller hur? På jobbet vid nio och är galet trött. Ska försöka hem och vila litet efter jobbet, det blir utgång med karaoke och dans halva natten sen. Kommer nog bli hur kul som helst.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0