Byta eller inte byta?

Fick ett sms nyss, F som tipsar om ett jobb där han nyligen börjat. Hans chef tyckte att han skulle fråga mig om jag var intresserad. Så vad är problemet? Intressant jobb i lugnare kommun med mindre att göra och bättre lön. Borde ju vara solklart, eller hur? Och det är här ångesten kickar in på allvar. För att bestämma mig för om jag vill ha det jobbet eller inte, måste jag först bestämma mig för om jag vill vara kvar i Stockholm eller inte. Suck. Känns som allting måste gå så snabbt just nu, och jag vill bara dra i nödbromsen och andas ut en kort stund. Bara en stund.

Just nu går det mesta i ett vansinnigt tempo. Och när man inte sover är inte det direkt det lättaste att hantera. Semester. Typ nu. Tack.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0