Absolut Pride



Är den inte helt underbar? Jag har numera två sådana stående i mitt barskåp. Den ena räknas kanske inte, för den ska F få, men i alla fall.

Och för övrigt kanske jag skulle sluta köpa på mig alla limited edition-flaskor... Dels vill man ju inte öppna dem för att de är så fina, dels är jag inte direkt snabb på att använda upp vodka... Menmen, mitt barskåp är inte illa alls, trots att det saknas både whiskey och rödvin där (fattar du hinten F? ;))

I helgen är det till att åka iväg, och F ska invardera min lägenhet. Undrar vad jag kommer ha för sprit kvar när jag kommer hem? Vis av skadan borde jag kanske dumpa barskåpet hos nån granne...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0