9 dagar

Nedräkningen fortsätter. Efter idag är det bara nio arbetsdagar kvar till semester. Känns nästan överkomligt nära nu, med tanke på att jag jobbar 4,5 dagar den här veckan.

Gårdagen var bland det skönaste och slöaste jag varit med om på länge. Jag gick mellan balkongen och sängen hela dan, gjorde minsta möjliga vad gäller att laga mat, och njöt ganska duktigt av att göra nada. Var helt slut, vilket kanske inte är så konstigt med tanke på helgens eskapader. Det är verkligen superkul att gå ut med F, och de andra i sällskapen är också trevliga. Gäller dock att hålla sig på mattan med utgång framöver, denna lön ska ju klara bröllop med resa och sen semestern på Åland, utöver allt annat som är inplanerat. Men det kommer att gå bra, är jag övertygad om.
(Och som svar på tal, jag vet inte var tredjepersonsformen försvann, det bara blev så att jag upphörde med den. Fan vet)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0