Sömn? Knappast

Hur lätt är det att sova när man vaknar till så fort man sväljer för att det gör så ont? Inte särskilt.... Och med min tur lär det väl bli borradags klockan åtta igen imorgon hos grannen... Woohoo

Ska på en spelning imorgon kväll, så jag hoppas att jag mår något bättre i alla fall. Får väl ta med ett ekonomipack Fishermans och nässpray och hoppas på det bästa annars. Vill inte missa detta om jag inte måste, var länge sen jag var på spelning eller konsert av något slag. Missade ju Takida på grund av att det var bröllop senast... Jag och min bordsherre försökte smida planer på att fly dit en sväng, men det gick inte helt bra.

I högtalarna just nu: Guns N' Roses. Hade glömt hur mycket sjukt bra de faktiskt har gjort. Det är härligt att återupptäcka gamla favoriter efter många år.

Okej, ska göra ett sömnförsök till. Wish me luck.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0