Slappaslappaslappa

Soundtrack: Dire Straits -- Sultans of Swing

Så skönt att bara ta det lugnt, och förkylningen börjar äntligen släppa. Har mest läst och lyssnat på en massa bra musik. Just nu rullar Dire Straits i högtalarna. Återigen, det är härligt att återupptäcka musik, hade nästan glömt bort dem tills på J & M's bröllop.

Har städat litet också, rätt skönt att få undan sånt som man inte riktigt uppskattar att göra. Kvällen kommer att fortsätta i slapparstil och med bra musik. Kanske litet tända ljus och ett glas rött för att fullända bilden. Det enda som fattas i min romantiska afton är en man... Men lika bra att det inte är en date på gång, i kombination med tända ljus och rödvin tenderar män att bli rätt oattraktiva i min värld. Jag är som jag är. Romantiker som tar illa vid sig behöver inte läsa.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0