Renoveringsplaner

Suck. Allt ändras ju hela tiden i min renoveringsplanering. När jag tror att jag har kommit på en perfekt lösning visar det sig att det inte går att genomföra av ett eller annat skäl. Men man lär sig saker hela tiden i alla fall. Och nuvarande lösning sparar jag närmare 10 000 på, och det blir snyggt också. Får väl se om den idén stoppas av något.

Det stora problemet är att jag upptäckt att det går ett rör genom väggen jag tänkt att riva... Om röret inte går att ta bort eller leda om är jag helt stekt, då kan jag inte få in en kyl. Får väl se, tänker försöka få tag på ordföranden imorgon för att få en ritning och kanske litet tips på hur jag ska lösa sånt jag inte klurat ut än.

Dags för mer te, typ kopp 20 idag, skojar inte, och sex and the city. Ibland är det skönt att få vara risig och bara ligga i sängen och glo på tv. Synd bara att det inträffar på semestern...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0