Priset för en själv

Hmm.. Frågan i skallen just nu är vad man har för prislapp. Har fått höra om ett jobb, vad jag förstår så är det i princip så att vill jag ha det är det mitt. Men. Vad jag dessutom förstår är det sämre arbetsuppgifter såtillvida att det är mycket med administrativt skit på tjänsten, sånt som man inte direkt behöver ha en utbildning för att göra. Men, återigen. Lönerna i den kommunen är mycket högre. Alltså skulle jag kunna få upp lönen rätt bra. Så, frågan blir alltså, hur billigt/dyrt ska man sälja sig och är det värt det? Kommer jag bli skogstokig efter någon månad? Och hur mycket mer lön ska man ha för att det ska vara värt att, som det verkar, gå ett steg neråt utvecklingsmässigt?

Sen kan det ju vara helt annorlunda mot vad jag tror... Man får väl kanske gå på en intervju och se hur det känns...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0