Morgonstund

Okej, på ett sätt är det skönt att vakna tidigt (utan borrande till och med...) men samtidigt vore det ju bäst att försöka sova bort den här djävla förkylningen, som för övrigt bara blir värre och värre. Hoppas verkligen att det vänder snart, inte kul att vara förkyld på semestern, och dessutom har jag en hel del planeri i helgen, ingen av dem inkluderar att ligga däckad med feber, hosta och galet ont i halsen.

Hatar verkligen att vara sjuk, jag har inte något som helst tålamod. Jag vill göra allt det jag planerat att göra, även om jag inte borde. Får väl se om jag är smart och håller mig i sängen ikväll eller om jag går på spelning i alla fall. Jag hyser ett visst (rätt dåraktigt kanske) hopp om att detta ska släppa mellan två andetag bara sådär, precis som det dök upp. Pang bara, och så är man frisk. Man kan alltid hoppas.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0