Möhippa

Var en underbar helg, bortsett från vissa mindre incidenter med SJ. Allvarligt talat, hur mycket skit kan de komma undan med? Förseningar, förseningar, förseningar.

Möhippan blev i alla fall väldigt lyckad, J blev nöjd, tror vi. Var en mysig, rolig och skön dag, men litet väl lång kan man känna, upp sju för att fixa allting, isäng typ fyra-fem. Och sen tåg hela söndagen, kändes det som. Sen var det ju tåg hela fredagen också, så jag är litet mör, minst sagt.

Tillbaka på jobbet nu, men det känns helt okej, det är bara den här veckan, sen är det äntligen semester!

(Och svensexan var samtidigt, det är nästan så att jag ska lägga upp bilder på den blivande mannens fina piercade navel (med rosa sten...) och framför allt utstyrseln i gul tight klänning och nätstrumpbyxor. Han var så fin så...

Nu är det bara bröllopet kvar, med andra ord, dags att hitta en rosa klänning. Herregud, hjälp mig!


Kommentarer
Postat av: J

KLart jag tyckte det var fantastiskt gumman! Synen av dig i en sopsäck kommer jag sent att glömma :)



PUSS

2008-08-04 @ 14:17:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0