Kreativitet föds ur rödvin...

I alla fall om man inte har det helt på egen hand... Har spenderat en hel del av kvällen med att jobba på F:s födelsedagspresent. Kommer inte att avslöja vad här, då han kanske tjuvläser... Det gick i alla fall åtskilligt lättare idag än den andra dagen jag jobbat med presenten, och det blev mycket bättre och roligare. Och skillnaden stavas rödvin. Tänk vad mycket hjälp artisteriet får av litet rött... Inte undra på att många poeter är alkoholiserade ;). Tur att detta inte är min vardagssyssla... Och nej, jag är inte full, bara litet glad, pigg och optimistisk. Så som man blir efter ett par glas.

I övrigt har jag spenderat kvällen med att glo på Star Wars. Dregel. Det är ett väldigt tydligt tecken att det är hög tid att ragga upp ett nytt fling när man spelar scenen där Anakin vänder sig om och hans ögon är alldeles röda gång på gång, och typ dreglar. Nej, jag vet att jag inte är fullt frisk.

Dessutom har min externa hårddisk gått sönder, 250 gig godbitar är det bara att säga byebye till. Undrar vad som trasslar härnäst.

Sängdags. Även kreativa människor måste sova då och då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0