Home sweet home

Hemma en runda nu. Att säga att jag är trött skulle vara århundrdets underdrift... Kört bil sedan åtta imorse, dumpade den tillbaka till F omkring fyra, och nu tvättar jag... Suck. Och imorgon bär det iväg igen, en vecka till borta. Ska bli kul dock.

Bröllopet var helt fantastiskt fint, och festen efteråt superlyckad. Blev dock mer än litet rund under fötterna, ramlade hem omkring fyra halv fem, minns inte. Igår var mest slappardag, filmer, skäpmat och sen fotbollsmatch (Hbg-Ljungskile av alla matcher) som var fruktansvärt dålig. Sen hämta bilen vid festlokalen, ville inte hämta den tidigare med tanke på festandet dagen innan. Sen mer film... Sammanlagt kan man säga att veckan i Hbg varit jättetrevlig och bra, men att det kanske inte blev så mycket vila som tanken var. Nästkommande vecka kommer dock vara slapp, så skönt.

Jobbet så. Min chef ringde mig straxt före fyra och berättade att de ringt till henne som referens, så nu väntar jag bara på att de ska kontakta mig. Får se om det blir idag som utlovat eller om hon håller på det till imorgon eller så...

Okej, dags för litet mat, tvätta klart, och sen däcka tidigt. Behöver mycket sömn känns det som.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0