Hemma igen. Med nytt jobb!!!

Hemma efter fem dagar på Åland. Var hur skönt som helst att göra ingenting. Glo på OS, käka god mat, sova i soffan när jag kände för det, ta långpromenader och bada. Igår var vi i Mariehamn och gick ut, var trevligt eftersom vi sprang rätt på en rockbar, tyvärr inga supersöta pöjks dock. Kanske lika bra det...

Och det viktigaste av allt! Jag fick jobbet! Så imorgon åker jag för att säga upp mig, och 24:e november börjar jag ett nytt jobb, som dessutom är galet mycket bättre betalt! =) Hur kul som helst!

Dags att packa upp och sega litet, mer utförliga beskrivningar av semestern kommer tids nog.

Kommentarer
Postat av: Emma

Hittat på i helgen då?

2008-08-24 @ 16:45:26
URL: http://regalemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0