GPS till folket

Sitter och försöker klura ut hur jag imorgon ska ta mig från Nacka till Älta medelst bil. Finns enligt Eniro två vägar, lika fulla av svängar hit och dit och att man ska följa skyltning mot diverse olika ställen som man aldrig har hört talas om... Funkar ju bra nu när jag sitter vid datorn, men hur i helvete jag ska kunna läsa karta och köra samtidigt blir mer spännande.

Allvarligt talat F, om du ändå har slängt ut över trehundratusen på en bil, kunde du inte ha köpt eller förhandlat dig till en GPS då? Så hade jag sluppit detta. Litet omtanke för dina vänner med något sämre lokalsinne kunde du ha tycker jag ;)

Kommentarer
Postat av: Madde

Tycker att GPS skall ingå i ett sådant bilköp på så mycket pengar!!!

2008-08-11 @ 10:14:57
URL: http://angelwing.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0