Fredagsstress

Hur mycket som helst att göra inför bröllopet imorgon. Ska nu fixa det jag kan av mig själv, köra och lämna en present, hämta upp några vänner, åka och äta middag, dumpa vännerna i stan, köra tillbaka där jag bor nu, fixa naglar, tår, ögonbryn osv inför imorgon....

Manana blir värre... Hämta bruden, lämna henne hos frisör. Tillbaka hem, fixa mig själv, packa med det jag inte hinner fixa, hämta bruden igen, köra hem henne, eventuellt plocka upp annat folk, fixa klart mig själv och hitta till kyrkan... Jag ser minst hundra ställen detta kan gå fel på... Men kommer bli kul iaf =)

Och senaste jag hörde om jobbet var för övrigt ett mess från chefen på eventuellt nya stället där hon säger att hon hör av sig till mig senast på måndag... Bra eller dåligt? Jag vet inte. Hon har inte ringt på mina referenser än i alla fall, eftersom min nuvarande chef skulle ringa mig efter att de pratat. Hon kan ju ha glömt det, dock.

Okej, har inte tid att sitta här mer, dags att ta tag i allting.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0