Första dagen

För att vara jag gick jag upp relativt tidigt, omkring elva. Vaknade dock litet innan tio och låg och drog mig. Superskönt. Har inte orkat göra så mycket idag ännu, mest slösurfat och segat. Ska väl försöka gå och slänga glasflaskor (hur fan kan de föröka sig som de gör?) och handla litet mat, är grymt sugen på texmextalltik till middag. I övrigt ska jag nog inte göra så mycket, hade planerat utgång med J, men hon är på sjukhus... Får väl se om jag kanske möter upp F och S efter att de varit och sett Winnerbäck, men just nu känns det som att sängen med en bra bok är en underbar avslutning på dagen.

Har inte sovit alltför mycket inatt, haft en kompis från landet (ickeStockholm alltså) på besök så det var middag, mycket prat, promenerande och annat. Trevligt var det i alla fall.

Måste i dagarna hitta nåt ställe att skriva ut mitt CV på till intervjun på måndag. Får väl ta en sväng förbi mamsy antar jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0