För i helvete

Somnade nån gång efter fyra inatt eftersom jag igår kväll fick feber och galet ont i halsen från ingenstans och därmed mådde skit. Lagom kul.

Vaknar av en jordbävning, tror jag. Det är en granne som börjat borra.... Kollar på klockan. En djävla förbannad minut över åtta! Jag blir tokig, ordentligt så. Okej att man får borra på dagtid, men allvarligt, åtta? Gav nyligen upp försöken att somna om och drömmer nu önskedrömmar om att sno grannens borr och placera den på något lämpligt ställe...  Riddarfjärden till exempel.

Nu har det varit tyst i en hel minut i sträck. Det har det inte varit många gånger sen de började. För en halvtimme sen! Jag blir galen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0