Arbetsintervju á Nemi

Börjar bli nervös som fan. Sitter och surfar och försöker tänka på annat, och hittar massa gamla Nemiserier på datorn. Känner mig nästan litet inspirerad av hennes metoder, kanske skulle vara något för att få ner pressen något... taskig kvalitet, så jag får väl tolka bildrutorna:




1 - Jaha! Många!
2 - Jag jan sjunga, gå på händerna, berätta gåtor, göra marmelad...
3 - Jag har shotsrekordet på den lokala puben och jag kan imitera en fullvuxen flampadda! Lyssna nu!
4 - Tack. men jag menade... Om du kunde nämna några av dom positiva egenskaper som är relevanta för jobbet.
     Tyyy-kui! Tyyyy-kui!




1 - Var bor du?
      *svär*
2 - Jag vet inte.
     ...var bor du?
3 - Mitt huvud sitter inte fast!
4 - Var du tvungen att bli aspackad kvällen före jobbintervjun?
     Kassan på Systembolaget var nog ändå inget för mej.


Förvisso kanske litet försent för att bli bakis, men full är inte omöjligt... Vilket alternativ är bäst?

(Ja, jag är uttråkad och jag försöker att se den här jobbgrejen som mindre enorm än vad den är i skallen på mig... Hulp)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0