Msn-konversation. OBS! XXX-rated, typ ;)

Lacrimae satt och pratade med kompisen M på msn. Då kläcker hon att hon tycker att det är bra att ingen kan läsa konversationerna... Och då Lacrimae är som hon är.... Håll tillgodo =) Men känsliga individer bör kanske avhålla sig från att läsa mer... Och glöm inte att detta bara är ett axplock ;)


Lacrimae säger: ge mig en snuskig mening. dave vill lära sig svenska, och jag har ingen fantasi
M säger: hmm
M säger: som han kan använda eller?
M säger: jag vill slicka din f***a :)
Lacrimae säger: ska kolla vad han vill ha för typ av mening
Lacrimae säger: oki, ge mig nån mer
Lacrimae säger: han vill ha flera
M säger: jag ska smeka dig våt
M säger: jag ska kyssa ner över magen och sen slicka dig..
Lacrimae säger: okej.. och önskemål också han vill kunna be om saker
M säger: jag vill att du leker med min hårda k*k...
Lacrimae säger: men jag tänker inte översätta dem för honom ;)
M säger: det här känns så normalt å skriva till dig :)
Lacrimae säger: haha

(nästa del av konversation handlar om Brolle, vem annars... ;))

M: följa med brolle ända in i det heligaste :) säger man ju inte nej till
Lacrimae säger: haha, nej
Lacrimae säger: men jag skulle föredra att han kom till mitt allra heligaste ;)
M säger: mm jag med :)
M säger: eller till mitt menar jag såklart :P
Lacrimae säger: vafan, vad missunsam du är ;)
M säger: mm ibland så måste man slåss för sina saker ;)
Lacrimae säger: haha, vi kan dela. du kan gå hand i hand med honom på reimerholme, och sen ligga sked med honom när jag är klar med honom ;)
M säger: det är tur att det ingen som läser vad vi skriver....
M säger: alltifrån snuskrepliker och till att dela partner :)
Lacrimae säger: jag ska lägga ut den här konversationen på min blogg...
M säger: haha gör det :)

Det lär väl fortsätta i den här andan... Men Lacrimaes tvivlar på att det kommer vara nåt att lägga upp, det brukar ju eskalera rätt bra...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0