Hoppar på Schulmantåget...

Lacrimae har precis läst en kompis blogg, där han har lagt upp sina senaste fem sms från in- och utkorgen i bästa Schulmananda... Och med en uppmaning till andra att göra detsamma. So here goes, med nyast först:



Inkorgen:
Från M.E: Fick precis mess från XXX, hmmm

Från F: Lacimae* ... Du ska veta att jag också ställer upp för dig i alla väder och hoppas att jag nån gång kan ge dig goda råd... Puss min vän

Från M.E: Nu har jag hämtat ut biljetterna, det är numrerade platser på södra, jag hoppas det blir bra. Kram

Från M.H: Mmm pratade högt också så jag blev ofokuserad, sorry :). Trevlig helg! Kramar

Från M.E: mm ungefär lika smart som du... :) Ja nog är man löjligt allt, men vi e grymma :)

Från F: Du svarar inte... Du kan inte älska mig...




Skickat:
Till M.E: Tycker du inte att det räcker med tre ohälsosamma relationer till män? ;)

Till F: Jag vet det goding =). Hoppas att allt löser sig till det bästa för dig, du är värd det. Pusspuss

Till M.H: Haha, vilken supertönt som satt bredvid dig... Hade svårt att hålla mig för skratt :D. Men såna saker gör ens dag :)

Till J: Ska du med på måndag? Kram

Till M.E: Haha, vadå, nu fattar jag inte vad du menar ;). O ja, jag tror vi är det... Vi kommer va glada över att vi levde om 50 år iaf ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0