Feberfantasier

Lacrimae har vaknat till och från hela natten, inte alls kul. Ringde iaf chefen för att meddela fortsatt sjukdom, och följande konversation utspelade sig:

Lacrimae: Jag tänkte bara säga att jag inte kommer idag, mår fortfarande skräp.
Chefen: Då ska du ta hand om dig och vila dig. Jag är inte här imorgon, så ring till XXX och meddela.
Lacrimae: Men jag kanske kommer imorgon! (Framkväkt med världens hesaste röst)
Chefen: SUCK. Eller så kommer du på måndag...

Tror inte Lacrimae är riktigt så bekäm över det där med att vara sjuk som hon skulle vilja vara. Eller att hon har så mycket sjukdomsinsikt som hon borde ha. Får väl se hur det blir imorgon...


Inatt har Lacrimae drömt fantastiska drömmar (utan tvekan igångkickade av febern). Men varje djävla gång har hon vaknat innan drömmen så att säga når sin kulmen... Blä

Kaffe och sen ska Lacrimae försöka sova litet mer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0