Foolish Games...

... är sången som spelas i Lacrimaes lurar för ögonblicket. Vet inte varför Lacrimae envisas med att strö salt i såren på sig själv. Det räcker liksom inte med att känna på egen hand, det måste uppenbarligen förstärkas av musiken också. Borde lyssna på något annat, gladpop eller vad som helst. Inte sorgliga sånger som får Lacrimae att bli ännu mer ledsen än hon redan är. Samtidigt kanske det är lika bra, koncentrera skiten tills det blir för mycket och Lacrimae kan övergå till viktigare saker att tänka på. Som att gå och sova, till exempel. Ska upp sex imorgon, och har för mycket att göra för att kunna lalla runt som ett annat får.

Just nu önskar jag att det kunde regna, jag skulle sitta vid balkongdörren med en kopp te, en cigg och iPoden på hög volym, släcka lampan och sitta i mörkret och stirra på regnet. Det brukar få mig att känna mig vemodig, men jag brukar sällan förbli ledsen. Det kanske bara är en gradskillnad, men ändå. Det är skillnad. (Och jag vet, jag tog ett avsteg från att skriva i tredje person, hemskt, eller hur?)

Well in case you failed to notice,
In case you failed to see,
This is my heart bleeding before you,
This is me down on my knees,

These foolish games are tearing me apart,
And your thoughtless words are breaking my heart.
You're breaking my heart.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0